27 Ekim 2014 Pazartesi

Şimdilik Gidiyorum.


Evet Şimdilik Gidiyorum...
Farkında olmadan büyümüşüm ve askerlik yaşım gelmiş. Hem birde 2 sene tecil filan etmişim bir ara.Şimdi Kapitalist sistemin çalışma sisteminden sıkılmış ve bunalmışlığımdan biraz sıyrılıverdim askere gidiyorum. :)

5 Kasım günü Akşam 23'te otobüse bidip Isparta/Merkeze doğru yol alacağım.Birazda askeri sistemden sıkılmak ve bunalmak için. :)

Biraz heyecanlıyım tabi, biraz meraklı, biraz tedirgin, birazda üzüntülüyüm.
Heyecan ve merakım daha önce askere gitmememden :) Yani nasıl bir ortam orası? Anlatılanlar kadar mantıksız mı?
Yaşanmışlıklar olarak değişikmi mi?
Teselli vericilerin söylediği gibi sıradan biryermi gidip göreceğiz bakalım.

Çokmu abartıyorum? İçinizden "bi askere giden senmisin, altı üstü askerlik!" dediğinizi duyuyorum. Öyle ama ne bileyim işte 12 ay aileni ve yaşadığın evi, ortamı geride bırakıp takvanın değil rütbelerin üstün tutulduğu, önce gidenin sonra geleni ezdiği bir yer. Ağzı bozuk, kabasaba, insana saygısı bulunmayanlarla karşılaşmak, yanyana bulunmak hiç istemiyorum.

Şimdilerde Hakkari'de çarşıya çıkan ve heryeriyle "ben askerim" diyen masum kardeşlerimin kafalarına kurşun yiyerek katledildiklerini okuyorum. Gözü dönmüş canilerin hesaplarını Rabbim bozsun! Medyada okuduğum ve dinlediğimde şehid diyorlar.Şehid hayatını imanına şahit kılmış (müslümanca yaşamış) ve o uğurda canını vermiş kimseler olarak bilirim.Biz her ölene şehid diyoruz bu yanlış.Rabbim bilir kimin şehid olup olmadığını.İnsanların dilleriyle şehid demesi önemli değil asıl önemli olan Rabbin şehid kabul etmesidir.İnsallah o masumlar şehiddirler...

Bu gündemde olan ülkemde bende askere gidenlerdenim.
Karşıma iyi insanlar çıksın istiyorum.İnsanlığa karşı ümitlerim hâlâ var, bitmesin istiyorum.Hayırlısı olsun bakalım.Rabbim görelim neyler, neylerse güzel eyler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder